איך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם את המרכזייה המתאימה לעסק שלכם?

כיום, לא משנה אם מדובר על עסק קטן או גדול, יש צורך במערך תקשורת. הוא מאפשר לתת מענה ללקוחות, לעקוב אחר הפעילות של העובדים בעסק, לאפשר לעובדים סביבת עבודה שתהיה לא רק יעילה אלא גם נוחה וכמו כן הוא תורם משמעותית גם לשיפור יעילות העבודה בעסק עצמו.

אין ספק בכלל שהמרכיב העיקרי של מערך התקשורת הוא המרכזייה. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולהבין איזה סוגים של מרכזיות יש, המודולים ומהם היתרונות.

איזה מרכזיות לעסקים קיימות בשוק?

נבהיר שכאשר בוחרים מרכזיית תקשורת לעסק, הבחירה היא מורכבת. יש המון חברות בישראל המציעות את השירות וכמו כן יש גם כמה סוגים של מרכזיות. שני הסוגים הפופולאריים שיש הם מרכזיות שבנויות על תשתית פיזית ומרכזיות IP שמבוססות על חיבור לאינטרנט.

נמליץ לכם להשתמש בסוג השני של המרכזיות (מרכזיות IP) ומדוע? כי הכל מבוצע ומנוהל באמצעות רשת האינטרנט. מדובר על מרכזיה מתקדמת שניתן לחבר אותה לאפליקציות וכלים שונים וכמו כן ניתן להשתמש בה לצורך הוצאת שיחות, קבלת שיחות, הקלטה של שיחות ועוד.
המשיכו בקריאה וגלו בהרחבה את היתרונות הגדולים והמשמעותיים שיש במרכזיות IP.

תכונות של מרכזיות לעסקים

להלן חלק מהמודולים שיש במערכת:

-ניהול חכם של תורים

-ניהול חכם של שיחות

-שליחת פקסים ופקס למייל

-ניהול לוחות זמנים

-תיעוד והקלטה של שיחות

-ניהול נציגים במוקד טלפוני

-חיוג בקליק

-חיבור של שלוחות מרוחקות

-התממשקות לתוכנות קשרי לקוחות

-ממשק API

-מערכת לניתוב שיחות – המערכת מספקת מענה מיידי לשיחות נכנסות וזאת באמצעות תפריטים קוליים.

-מעגלי המתנה – תקבלו כלים שיעזרו לכם להגדיר כיצד שיחות יקבלו מענה. לדוגמה, במידה ולקוח התקשר, הוא יצטרף לתור של ממתינים והוא יקבל מידע לגבי המיקום שלו בתור וזמן ההמתנה המשוער.

מהם היתרונות שיש במרכזיות IP לעסקים?

עם שירותי מרכזיות לעסקים, אפשר לייעל משמעותית את תהליכי העבודה בעסק. הייעול הוא תודות ליתרונות שמציעה המערכת. להלן חלק מהיתרונות:

-התקנה פשוטה וקלה. כל מה שצריך לעשות הוא להוריד תוכנה ייעודית מהאינטרנט, להתקין אותה על המחשב ולאחר מכן להיעזר בצ'אט או בתמיכה טלפונית וזאת על מנת שיהיה אפשר להשלים את תהליך ההתקנה והחיבור למערכת.

-במידה ויש תקלה, ניתן לפתור אותה דרך הטלפון באמצעות שיחה עם נציג מטעם החברה שמספקת את השירות. התקלה תהיה תקלת תוכנה ולא תקלה פיזית שמצריכה הגעה של איש מקצוע.

-עלויות נמוכות משמעותית מעלויות של מרכזיה מסורתית שעובדת על תשתית פיזית.

-שיחות לחו"ל לא יעלו כסף או יעלו מעט מאוד.

-גיבוי בענן של כל התכנים, ההקלטות, השיחות ומספר הטלפון של העובדים וגם של הלקוחות.

-חיבור לכלים ושירותים נוספים.

-מערכת ידידותית לשימוש. אין צורך בניסיון קודם.